Hemåt en liten sväng

En kommentar
Fick en sådan otrolig hemlängtan så åker hem några dagar i helgen. Blir inget bloggande då, så det får ni se fram emot nästa vecka då jag är tillbaka här. Ska bli så otroligt skönt att vara hemma i lägenheten med vår säng och ett eget kök utan massa främlingar som smälter plast. Inga som låter eller smäller i dörrar i korridoren mitt i natten. Inga illaluktande saker i kylskåpet som jag inte kan slänga för att de inte är mina. 
 
Bildresultat för excited gif
 
 
 
Har i princip detaljstyrt vad vi ska äta varje dag. Märker vart mina prioriteringar ligger. Slår till med ett tandläkarbesök också. Ska det va så ska det!
 
 
Åh, vad jag längtar!
 
 
1 Anonym:

skriven

Underbart för dej o de dina att få rå om varandra några dagar!
Ha det bäst och njut varje minut!

Kram/ Eva

Svar: Tack snälla du!
Sofia S